Doză de cultură urbană:Street Delivery,B-2011

Totu-i o copilărie,nu?Aviatică sau per pedes,nu contează.dar e colorată….şi scumpă!Lucrurile bune costă,ce-i drept…dar e într-un fel ca-n filmele alea pentru copii,că nu le pot vedea decât adulţii!

Căluţii ăştia s-au pus la sfat,care cum să facă ce….

Bucurie mare ce suna frumos,ritmat şi spunea ceva poveşti…ocupată cum am fost,am prins doar câteva(le ţin pentru mine/fiecăruia altceva…)

Popicele muzicale au rolul lor…pică din când în când în capul trecătorilor.Uite aşa fiecăruia îi sună a altceva…

S-au meşterit cărţi poştale,ceva-uri făcute de mână spre inimi…Am făcut şi eu 3.Am salvat doar 2 de ploaia de ora 5 spre 7…

Mai încolo,copiii se distrau colorând căni ce nu le vor folosi niciodată la băut lapte….

Domniţele îşi confecţionau animăluţe de pus la uşi de pază pentru vremea cea rea.Precaute din cale afară!

Cred şi eu….totuşi,înăuntru cum o fi?

Da,da…am priceput!

Domnişoara încă se gândeşte/calculează traiectoria mărimii…

Domnii se miră uluindu-se de uimirea ce i-a surprins….

E cazul de odihnă,la limonadă nu mai e Alexandrina ca anu’ trecut…

Norii şi-au mutat locuinţa pe blocuri,şi asta fără să se oglindească….

Cam asta a fost…

apoi ne-a prins ploaia…ce ploaie?potopul…

Totuşi,cred că ei au fost paparudele…prea bocăneau la nori!

8 răspunsuri

  1. […] Adrian Voicu, Oana Stoica Mujea, ORRY, Paul G Sandu , Popa Țeapă, Quadratus, questioare, Ring of Gyges, Rokssana, roxana iordache , Scorpio, Shayna, Sibilla, sifilicaBlenorel, Simion Cristian, Simona […]

  2. ce fruuumos!domșoara cu inelul de la hello kitty e preferata mea 🙂 după astfel de festivitate nu mai putea să urmeze decât potopul 😀

  3. […] Adrian Voicu, Oana Stoica Mujea, ORRY, Paul G Sandu , Popa Țeapă, Quadratus, questioare, Ring of Gyges, Rokssana, roxana iordache , Scorpio, Shayna, Sibilla, sifilicaBlenorel, Simion Cristian, Simona […]

  4. Târgurile de genu’ mă amuză teribil . Am fost la Piteşti la un astfel de târg şi un tip a inventat un aparat de scarpinat spatele folosind o mulinetă veche si un pieptene de os(ca pe vremuri ) Păcat că nu am făcut poze din lipsă(mare) de aparat , adică fonduri pentru achizitionarea unuia.

  5. P.S. băieţii de la sfârşit cântau şi ei ceva ? sau doar încercau să-l imite pe bob ?

Lasă un comentariu