Pomelnic


Foto:SM-Photography

In seara asta,
ca si-ntr-un ieri tarziu,
am sa ma rog sa nu mai fiu,
asa de rece eu cu mine,
am sa ma rog pentru cei
pe care i-am dus cu mintea-n alte cetati,
si poate ca daca nu au uitat,
i-am lasat eu acolo.
Am sa ma rog,
pentru cei multi,
care desi nu-i cunosc(prea bine),
au parasit pentru mine bucurii,
mi-au fost sprijin
si nu au spus,nimic nicicand…
Ma rog si pentru cei
ce-au zgariat sufletul meu,
pe cand au traversat
prin curtea mea,
mergand de graba in vecini.
Am sa ma rog,sper Doamne
sa ai Timp,
si pentru cei ce au uitat
de mine si de ei,
ma doare gandul lor in lipsa.
Am sa ma rog pentru tristeti
sa fie adunate toate,
si poate apoi aruncate
printre porci…
iar ei sa le inece,
in marea ce ii tot asteapta.
Am sa ma rog pentru ai mei
ce tot ai tai au fost,
de cand ma stiu
dar i-am imprumutat putin
sa nu fiu singura de tot.
Am sa ma rog pentru ce stiu,
cum am sa-L rog si pentru cei
ce(inca)nu(ii)stiu,
si poate nici timp nu e
de cunoscut.
Am sa ma rog,
de n-am sa-adorm
in perini largi de suferinti
si pentru mine,
dar doar asa,
ca n-am sa cer,nimic,
nimic din ce nu-i scris in cer
legat de-al meu nume n-am sa cer.
Caci fost-a/fii-va,Doamne,mila Ta,
atunci si-acum si pururea.
Si poate candva
am sa spun si-AMIN,
dar pan-atunci
am sa respir…
adanc,uitat,ca de pamant.

20 răspunsuri

  1. Sa ne rugam pentru cei care
    ne asupresc si ne subjuga
    si pentru orice acuzare
    durerea din ei sa se scurga

    Se ne rugam pentru iertare
    pentru cei fara de prihana
    si poate gand la gand, noi, fiecare,
    sa mai închidem cate-o rana

    Sa ne rugam pentru lumina
    si candela din suflet sa nu ni se stinga
    iar pentru toate relele ce vor sa vina
    durerea niciodata sa nu ne învinga

  2. […] indignată. – Deci… înseamnă că jocul meu chiar a “reuşit” să sfârşească prietenia? This entry was posted on miercuri, noiembrie 17th, 2010 at 7:36 am and posted in Uncategorized. […]

  3. o sa o forward-ez pe fb … 🙂

  4. rod-itor … 🙂

  5. Bine ar fi sa gandim toti asa:) Frumos si sincer!

  6. Sa-ti fie ruga ascultata,Rodica…Fie ca Dumnezeu sa-si plece urechea la cuvintele tale.

  7. ah… ce mi-a placut!

  8. am sa ma rog sa nu mai fiu,
    asa de rece eu cu mine

    iti multumesc.
    ai spus asa de clar ceea ce imi doream sa spun de mine.

Lasă un răspuns

