Si copila a cantat…

Invitata de o prietena,al carui sot e compozitor,am purces vineri seara pe-un vant nebun la muzeul George Enescu.Mi-ar fi prins bine un somn de dupa-amiaza,dupa asa o saptamana,dar am zis ca-i musai sa ascult vioara,vineri seara(22 oct.).M-am asezat cuminte pe scaun si mi-am adunat privirile din sala,ca nu-i frumos(mi-am zis!) sa ma holbez la fetele muzicienilor sau ale consumatorilor de instrumente muzicale…
Fatuca,plapanda si timida,la doar 16 ani s-a dovedit a fi o forta,careia ii curge muzica prin vene,cu degete de pasare ce chinuiau in mod placut vioara,din care ieseau flacari,sunete din alta lume…M-a tinut intr-o tensiune placuta tot timpul cat a cantat,aproape 2 ore,in care fremata vioara ca pe-un ucenic pus la munca de stapanul perfectionist.Curgeau prin mainile ei,din suflet,compozitori ce parca atunci ii descopeream,de parca nu-i auzisem niciodata.Cel putin nu asa!Bach,Beethoven,Paganini,Spohr,
Wieniawski,Rogojina au capatat alta fata,alt contur muzical,iar Georgeta Iordache era prietena lor.Copila asta,indiferent ce vor spune altii,va ajunge mare.Are un suflet minunat ce stie sa faca din muzica felul ei de-a fi.Si traieste frumos,minunea asta mica!Daca a obosit?Pai nu cred ca face altceva decat muzica.Nu respira,nu mananca,nu se odihneste…..e toata o muzica!Poze?Nu prea…Mi-a tremurat telefonul pe asa muzica….

P.S:m-am repetat?cred si eu…inca sunt nauca de cat de mult mi-a placut sa fiu in scaunul ala 2 ore,fara sa simt vreun os plangandu-se…

A cantat,acompaniata de prof.Viorica Boierescu-pian:
-J.S.Bach:Alemanda,Curanta,Sarabanda,Giga di partita in d minor BWV 1004
-N.Paganini:Capriciul No.5 op.1
-L.Spohr:Barcarola op.135,1
-L.V.Beethoven:Sonata No.2,op.12
-H.Wieniawski:Poloneza No.2 in A minor op.12
– :Concert No.2 in d minor op.22,partea 1
-Paul Rogojina:Incantatie Sacra pentru vioara solo
-W.A.Mozart:Concert No.5 in A major KV 219