Liniste dinspre aorta…


Foto:colin-H

Mi-e frig
Din lumea mea caldura a plecat
O artera,nu mai stiu care…
M-a intrebat cand sa cedeze
I-am raspuns ca nu vreau sa stiu,
Vreau sa fiu luata prin surprindere
Cum ziua de 13 mi-a surprins viata fara garda
si plamanii fara oxigen…
Vestile grele nu se primesc pe inspiratie.
Ce?Nu se poate fara artera?
(imi sopteste eu-l fara voia mea)
Se poate…mi-am raspuns!
Se poate chiar fara orice.
Nu,din pacate nu se moare,
Chiar nu se mai moare decat aiurea,
Nici fara dragoste nu se mai moare
(cum mi se promisese),
Doar se traieste prost.
Artera,poate pleca.
Am sa pun in loc un furtun…
ca la teava de esapament.
Oricum,nu mai are ce gazdui,
Sangele si-a dat demisia inaintea ei.
Mi-e frig,
A venit toamna!
Umbra a plecat si ea,
Caldura nu mai stiu cum arata…
Mai iau o gura de ceai,
In loc de…aer!