Liniste dinspre aorta…


Foto:colin-H

Mi-e frig
Din lumea mea caldura a plecat
O artera,nu mai stiu care…
M-a intrebat cand sa cedeze
I-am raspuns ca nu vreau sa stiu,
Vreau sa fiu luata prin surprindere
Cum ziua de 13 mi-a surprins viata fara garda
si plamanii fara oxigen…
Vestile grele nu se primesc pe inspiratie.
Ce?Nu se poate fara artera?
(imi sopteste eu-l fara voia mea)
Se poate…mi-am raspuns!
Se poate chiar fara orice.
Nu,din pacate nu se moare,
Chiar nu se mai moare decat aiurea,
Nici fara dragoste nu se mai moare
(cum mi se promisese),
Doar se traieste prost.
Artera,poate pleca.
Am sa pun in loc un furtun…
ca la teava de esapament.
Oricum,nu mai are ce gazdui,
Sangele si-a dat demisia inaintea ei.
Mi-e frig,
A venit toamna!
Umbra a plecat si ea,
Caldura nu mai stiu cum arata…
Mai iau o gura de ceai,
In loc de…aer!

20 răspunsuri

  1. Ia de la mine niste ganduri calde si o imbratisare!

  2. Rascolitor de frumos.

  3. O transfuzie de sânge proaspăt, clocotitor, în care au fost lăsate la infuzat ierburi tămăduitoare crescute în sol special, ce măsoară ritmul timpului ori poate că îl impun, poţi să primeşti de la oamenii cu aceeaşi grupă sanguină! Trebuie doar să îl accepţi! Aşa că ar trebui să oferi o vorbă de înbărbătare arterei pt. că va avea de lucru!

  4. >:D<

    Mai bine toamna decat vara…. partea buna

  5. Ai dreptate, miroase a ghiveci greu de digerat…
    Mai sus am vrut să scriu îmbărbătare.

  6. Ma duci iarasi cu gandul la superstitii din cauza acelui 13.

    Lipsa de dragoste nu ne ucide direct, dar are o contributie consistenta la deces.Împrejurarea mortii îi apartine pesemne sortii. Toamna? E doar un decor pentru durerile noastre.

    • Lipsa?Poate nu chiar lipsa,poate doar absenta!
      Stii,faptul ca nu se moare din absenta dragostei(ca de lipsit nu lipseste)-si totusi nu-i un nonsens-doare mai rau decat gandul mortii!Odata credeam in basme!Acum,mai cred,ce-i drept,dar doar din cand in cand!

  7. Tare negre mi le spui! Ce te asteapta ?
    Gandind la tine…

    • Ileana malancioiu-Am inceput sa astept

      Am început sa astept, se apropie,
      În vis sufletul face exercitii de iesire
      Din trupul care sta nemiscat,
      Întunericul pare în afara de fire

      Si de timp si de orice iluzie,
      Încaperea mea este un tinut pustiu
      Prin care se roteste cautând ceva
      Si bucuros ca e înca viu

      Face în taina salturi ireale
      Împrejurul meu si în sus si în jos
      Sa afle cum va fi desprins de trup
      Si sa se-ntoarca iarasi în cutia de os

      Facuta anume pe masura lui
      În care îi era cald si bine
      Si în care de trei ori pe zi i se îngaduia
      Sa se apropie de tine.

  8. Zorro am am grupa saguina 0.1….Asa ca fac fata cerintelor oricui,ma tem insa ca tu ai nevoie de sangele unui alien….

Lasă un răspuns

