(Pre)gatiri pentru scaunul electric…


Foto:shahramart

Multumesc ca m-ai scapat de tot ce inseamna sa fie-atunci-orice-m-ar fi salvat din mine!Nu se intelege nimic?Normal…asa e cand scapi de fericire…ce poate fi mai bine?!Fericirea e grea,adanceste privirea in orizonturi (in)depart(at)e,iti consuma copacii celulozei cu liste de dorinte aproape implinite,te trimite in diftinuri si matasuri greu de inlaturat,te apropie cutremurator de viscere si te transforma in palipituri simtitoare…Ce poate fi mai rau decat sa fii fericit?!Asa,ca-ti multumesc!Ti-ai asigurat pentru vesnicie gandul meu,ti-ai legat pentru dincolo de timp visele mele fata de orice,eu nu-mi mai apartin….Ma simt implinita!Apartin cuiva….in nici un caz timpului?!Mi-esti lat de gat,iti sunt piatra….amandoi in apa pana dincolo de respiratie!Sa-mi traiesti…Tie iti dedic totul,omul timpului meu!Sesizezi ceva rastiri in glas?Nu,nicidecum…doar pe mine ma pun la colt,doar cu mine ma razboiesc…nimeni nu-mi este (mai mare)dusman ca mine…Mi-e rau de bine ce mi-a fost!

20 răspunsuri

  1. pupici de resuscitare!

  2. Nimeni nu e in stare sa fure un om din fericirea continua, pentru ca Raiul nu accepta oameni vii. Partea buna e ca nefericirea ar fi venit oricum… Gandeste-te, cum poti sa apreciezi fericirea daca nu cunosti nefericirea? Intrebarea care conteaza de fapt este: Stii sa savurezi in loc sa regreti? Dar, cred ca stii!
    Eu, de exemplu, nu stiu sa ofer nefericire, as vrea sa stiu, pentru ca atunci nu as face-o intr-un mod necontrolat, ci as oferi fericire si nefericire in doze sanatoase…

    • Raiul,tocmai,accepta doar oamenii Vii…aici,insa,s-a murit de ceva vreme…scaunul electric nu are si supravietuitori!
      Nu gandesc (numai)in sistem dual si (prin)excludere…asa ca….e de presupus ca savurarea sa se produca in alta parte,aici miroase a carne arsa!

  3. Inseamna ca titlul este anacronic, ori poate ca tu nu mai poti sa gandesti dual (DUÁL, duale, s. n. Număr gramatical care indică în unele limbi două obiecte ori ființe alcătuind de obicei o pereche.)

  4. Titlul este „(Pre)gatiri de scaunul electric”, iar tu, mai sus ai zis „aici miroase a carne arsa!” In fine, detalii, care mi-au scapat, ai vrut sa spui ca e rost de miros de …

  5. Ciudat e ca de obicei e vorba de o pedeapsa atunci cand cineva ajunge pe acel scaun, este vorba de o pedeapsa?

  6. Deci e vorba de o persoana nevinovata, trebuie sa lupti pt. o cauza dreapta si sa nu imi spui ca este pierduta…
    Balaurului ne-intelegere trebuie doar s-ai decapitezi prefixul. Explica si vei izbandi!

  7. Mie fericirea mi s-a dat în transe, nu m-au înstiintat de scaunul electric.Sa ma condamne? mai înainte sa vada daca mai exist.

  8. Cand constiintele dorm, gratiile dispar.

Lasă un comentariu