Messe(‘nger

Orice naştere are parte de-o moarte! Ori început se încheie undeva…într-un sfârşit. Da, lucrurile se consumă, se uzează… Dacă ai început ceva, duci la sfârşit, dacă nu-ţi mai convine, sau dacă ăsta era scopul(vezi treburile bine făcute, transformate în…artă). Hm…aiurea!

Chestia cu sfârşitul e posibilă cănd: asta vrei, aşa decide ”soarta”, oricum altceva n-ar fi ieşit…

Însă, când nu închei, când îl laşi pe celălalt să facă onorurile, ce poate însemna? Nu poţi? Mai e ceva la mijloc? Nu s-a terminat încă? Sau, mai ştii, nu ai început tu de ce s-o închei tu…s-o facă celălalt…e mai curat aşa!

Nu, nu visez. Nu mai visez nici când dorm. Sunt într-o perioadă de gaură neagră. Intru în somn şi ies pe lumină, neştiind unde am fost timpul ăsta, sau netimpul ăsta… Mă zbat într-o letargie a morţii. Mă mir că oamenilor nu le e frică să adoarmă. N-ai nicio certitudine că te mai trezeşti…şi cu toate astea oamenii urlă după certitudini….în timpul zilei, să fim înţeleşi!

Cât despre restul, treaba mea ce-mi imaginez, nu? Tu vezi-ţi de ale tale, tot spui că ai trecut peste. E bine că ai avut partea ta de pod, eu am înotat! De ce te preocupă visele mele, aşteptările mele, dacă ai renunţat? Ce fel de grijă e asta?

Grija se manifestă doar dacă iubeşti…

P.S: n-am transformat blogul în messenger, e doar ferpar…

Lasă un răspuns

