nu pot explica

Ştii cum e să furi muzică? Să te strecori pentru a-ţi hrăni fraudulos sufletul? Să stai pe nişte trepte acoperite de-un covor cândva pufos, cu curentul în spate, între accesele de tuse ale melomanilor tabagişti şi ale puştanilor captivaţi de jocuri violente pe telefon? Dacă nu ştii, înseamnă că n-ai mâncat niciodată o felie de pâine, care nu era a ta, dar altfel nu se putea că…mureai de foame! Până anul ăsta nu ştiam că voi fura…muzică?! Am furat tot felul de chestii la viaţa mea. Nu, nu deschid lista, n-are rost…

Doamne, am furat şi m-am simţit atât de …normal(ă)! Ciudat, nu? Ar fi trebuit să plec capul şi să fiu bătută cu instrumentele de percuţie(bagheta se rupe repede)! Am fost hrănită, cu toate că n-am meritat! Am trăit muzica aceea până în adâncuri! Şi încă o fac…

Lasă un răspuns

