Legalizarea cerşitului

Ah, îmi pare rău că te dezamăgesc, nu voi scrie un articol interesant despre cum să nu dai cui vrei tu ce vrei tu…e doar un alt gând de-al meu la ce-ar trebui legalizat din comportamentul nostru. Cine ar trebui să ne legalizeze stările? Habar nu am…

Ce părere ai despre cerşit? Că de presupus nu-mi permit…

Ce se poate cerşi? Pâine când eşti flămând? Bani? Atenţie? Iubire? Înţelegere? Când ai dreptul? Când nu ţi se cuvine? Când ţi se dă voie? Când ai obosit? Când eşti bolnav? Când eşti pe moarte? Când eşti nebun? Când eşti inconştient? Când, unde şi de ce…

Uită-te şi tu…toţi cerşetorii au o stare deplorabilă. Înseamnă că trebuie să ajungi ”acolo” ca să cerşeşti. ”Acolo” trebuie să fie foarte frig, trist, întunecat, dureros…

Iar că să scapi de ”acolo” îţi trebuie mila cuiva care te scoate ”în afară”.

Vreau să ştiu, ca să nu pară că cerşesc şi eu…ca să nu pară că eşti dator cumva, ca nu cumva să ţi se facă milă!

Ai putea să mă scoţi de ”acolo” fără să cerşesc?

Lasă un răspuns

