simt miros de toamnă…

A venit toamna. Simţi? E în aer ceva…simt pe piele o răcoare, iar în ochi am unde de apă… Ce frumos, toamna nu mai trebuie să dai socoteală de apa din ochi, încep alergiile.. Nu mai trebuie să explici de ce eşti sensibil, nici de ce eşti blue, nici de ce eşti nostalgic. Pot respira toamna. Nu că nu mi-a plăcut vara, am adorat-o. M-am simţit goală, într-un mod plăcut. Acum, însă,  simt nevoia să mă învelesc cu tine, să îţi spun câtă nevoie am de….

Simt nevoia să merg mult pe jos, ştii că-mi place, să obosesc, să am motiv să adorm şi să uit de mine… Nu, nu-s depresivă. Te iubesc într-un mod ştiut doar de tine. Sunt aşa de ”eu”, încât nu mă poţi confunda cu nimeni.

Orice ai spune, eu nu pot fi altfel, decât cum mă ştii….nu-mi mai trimite ”mesaje” subliminale…nu contează! Te iubesc dincolo de sfârşituri! Brusc şi pentru totdeauna…bucuria mea! ❤

Lasă un răspuns

