nici nu-ţi închipui

Am momente când sunt veselă- puţine, dar le am. Unul e cel de faţă. Fără motiv anume. Parcă s-au rearanjat celulele altfel în compartimente, parcă cineva a dat cu aspiratorul şi- a odihnit ţesuturile cu somn- habar nu am, eu nu m-am învrednicit. Dar ceva, clar, s-a întâmplat.

Cum era chestia ai? Apare speranţa când nimic nu pare să-i crească aripile, iar credinţa e adevărată când nu ai dovezi ”palpabile”?!

Mi-am dat seama de nişte chestii, ştiu că le ştii şi tu. N-o mai da atâta la întors!

Mă simt bine!

foto: Elena Shumilova

Lasă un răspuns

