spune moteka

Într-o zi am să spun tot, absolut tot, şi mai ales….în acea zi voi avea toate cuvintele la mine, nimic nu va fi ambiguu. De multe ori mi-e teamă că nu mă fac înţeleasă, că nu aleg cuvintele potrivite, că în mod sigur puteam mai bine, mai altfel…

De aceea îţi repet eu că te iubesc, ştiu că-i inuman să te las aşa, fără să ştii. Cuvintele şi stările nu se subînţeleg. Oh, şi nu numai prin vorbe, n-ar conta prea mult în atâta tăcere…respir asta, o gândesc, o trăiesc zilnic.

Azi, praful nu-mi mai făcea rău. Udat de ploaia care-mi încreţea şi mai tare părul, domolea duritatea lui în nările mele.

Mi-e atât de dor!!!

De-o vreme parcă-i totul defazat, dar nu-mi pierd speranţa….a putut să ţină atâta vreme, doar nu s-o opri acum?!

totu-i intact!

Lasă un răspuns

