Un fel de ”Scoală gazdă bună”, că-i ziua ta…

Să fie amintirile mai călduroase iarna de mă cuibăresc atâta-n ele? Sau aşa mi-s eu mai cu trecutul, mai ca babele, mai cu ştergarele udate-n lacrimi? Merg afară să iau o porţie de frig şi de zăpadă-n faţă, poate s-or estompa umbrele, poate or intra în casă înaintea mea! Apoi am să aerisesc…Ah, nu să le scot afară, ci să le împrospătez! Când o să vreau să uit, voi anunţa, voi striga, voi trâmbiţa, sau pur şi simplu…mă voi stinge!

La mulţi ani, Românie, oriunde te-ai ascunde!!!!

Lasă un răspuns

