Cum să don’t worry şi să be happy?

Chiar aşa? Se ia o zi de dimineaţă şi se întoarce pe dos, aşa, ca să nu se deoache. Se caută de cusururi şi se scutură de praful şederii prea mult ”la raft”…şi ce-o mai ieşi după, n-are cum să fie mai prost decât…altceva!

N-am înţeles nimic, şi parcă-s cuvintele mele.

Totuşi, cum să şi să nu ă?

Chiar nu-mi iese. Să-ţi zică X că-i albă, când ea e colorată în cacao, toată ziua, că…noaptea oricum nu mai contează, parcă-i prea de tot. Şi, pe bune acum, chiar mi-am schimbat ochelarii, de curând! Nu şi dislexia…corectez într-una!

Clar, fericirea nu-i de mine! Aştept păreri…pe calea aerului, dacă se poate: porumbei, fluturi, îngeri…

2 răspunsuri

  1. Worry, worry; happy happy; mergi la vot?

Lasă un răspuns

