mai trăiesc…

– merg să mă rebranduiesc, aşa nu mai pot

– post-restantul se lasă aşteptat

– azi n-am mai gândit ca un bărbat

– mi-am făcut griji, apoi le-am împachetat şi le-am cedat zilei de ieri

– am vorbit mult, de cele mai multe ori cu tine, păcat că doar în gând

– am văzut multe femei gravide şi mi-am zis că-i un lucru tare intim, gravidenia asta, trebuie privită pe furiş, aşa cum nu te-ai uita când doi oameni fac dragoste

– m-am uitat pe fotografii: erai tu, sora ta, ai tăi, casa cu cerdac albastru…am murit de dor şi nu înţeleg cum (mai) pot scrie acum

– …de nepovestit

 

-şi pentru că după plâns, ai nevoie de masaj, sau de râs(la alegere), să-ţi arăt pe cine-am cunoscut. Trebuie neapărat să-i fac…mai multe vizite!-

2 răspunsuri

  1. …şi ce faci când ţi-e dor?

    • după putinţă: ori vorbesc mult şi prost pentru a acoperi durerea, fac zgomot, mă înec în muncă sau….mă ascund departe în mine, pentru a nu mă găsi…nici eu

Lasă un răspuns

