Până când (mai) ai de gând să taci?

Întotdeauna am admirat oamenii care ştiu să tacă, care o fac fără efort, care au tăcerea în sânge, care postesc de cuvinte aşa cum respiră, care pot privi fără să traducă în cuvinte, care nici măcar enervarea nu-i face să distrugă codul secret căruia i-au jurat…tacit, credinţă. Toate astea până când, am simţit pe pielea mea cum e să mi se aplice TĂCEREA! E chestia aia că până nu demonstrezi, nu te crede nimeni. Ia, acum, şi demonstrează cât de mult admiri tăcerea….şi să te mai ia gândul pe dinainte?! Mama mia, şi câte altele mai am de demonstrat….

Oare, cu unele, nu am ajuns la capăt?

Lasă un răspuns

