Intrare în ritm

ştiam eu, de ceva vreme, că mă plâng degeaba. Ba de dureri de cap, ba de indigestie de la mia nimic, ba de dureri intercostale, ba de…ale bătrâneţii cazne, vina am ştiut că e a mea. iar, într-un mod sinucigaş, am mers pe burtă, subminându-mi stările bune…

Şi ca să vezi la ce am supus organismul dormind târziu în noapte….

Organele interne au un ritm al lor- deloc secret, o perioadă de refacere. Dacă păşeşti strâmb în orele alea, te-ai dus….mai devreme decât era cazul, poate…

– vezica biliară (23:00-1:00)
– ficatul (1:00-3:00)
– plămânii (3:00-5:00)
– intestinul gros (5:00-7:00)
– stomacul (7:00-9:00)
– splina şi pancreasul (9:00-11:00)
– inima (11:00-13:00)
– intestinul subţire (13:00-15:00)
– vezica urinară (15:00-17:00)
– rinichii (17:00-19:00)
– circulaţia sangvină (19:00-21:00)

Deja am ieşit din perioada ”vezicii biliare”, sunt deja în copcă! Rece n-am băut, dar… Sunt în perioada ficatului, acum, aşa că e cazul să mă retrag, că intru curând în perioada plămânilor! Ups, mult prea complicata viaţă! Ar fi bun un somn, că de vise….sunt full!

Lasă un răspuns

