păreri

Îmi place când oamenii îşi dau cu presupusul despre ceea ce gândesc. Mi-am lăsat pe undeva prospectul cu toate cele de folosinţă? Oh, da, mai ales femeile îşi dau cu părerea. ”Nu, dragă, o fi şi-o păţi, nu? E aşa cum îţi spun eu, că eu mă pricep, eu miros, eu cunosc, eu m-am născut aşa…un pic mai altfel decât majoritatea…” Ah, nu, nu-s tocmai astea cuvintele! :)))))) Ce le pot oferi mai mult decât o privire tâmpă şi-un ”mda, cum zici tu”?! Nici ăsta nu e chiar răspunsul meu… Poate d-aia, uneori, am impresia că nu-s femeie!

Lasă un răspuns

