Întrebări (retorice)- 58

Cum să-i povesteşti lui Dumnezeu dorul? (Cu lacrimi, asta ştiu…) Dar dragostea? Chestia cu ”facă-se voia Ta” e aşa de greu de…pronunţat….

8 răspunsuri

  1. Pe 23 o lună de când s-a dus bunica(88 ani) și azi, 26 iunie, 16 zile de când s-a dus prietena mea(42). Nu pot să-i povestesc dorul lui D-zeu și nici nu vreau. Nu cred că e Voia cuiva. Cred că undeva trebuie să se termine pentru fiecare în parte. Și pentru unii se termină mai devreme, pentru alții mai târziu. Dacă n-aș crede asta așa, simplu, nu l-aș mai suporta pe D-zeu.

    Îmi pare rău pentru prietenul tău, Mircea! D-zeu să-l odihnească!

  2. Lui Dumnezeu nu imi este greu sa-I povestesc, pentru că ştiu că El ştie şi înţelege şi ne adoră. Problema este că eu nu Il aud şi nu Îl văd şi nici măcar nu Îl cred.

    • fiecăruia îi răspunde diferit. Poate că nu trebuie să-l aduci în faţa simţurilor…poate că…

      • Eu nu cred că nu trebuie să Îl aducem, ci doar că nu trebuie să încercăm să Îl aducem, pentru simplu motiv că încercăm degeaba. Problema e însă că eu cred că mi-e rău pentru că nu Îl văd şi pentru că nu Îl aud şi pentru că, nici măcar, nu Îl cred.

Lasă un răspuns

