cealaltă eu

Voi nu vorbiţi singuri, nu-i aşa? Nu vă spune nimeni că bolborosiţi neştiute, că vă împiedicaţi mereu în propria imagine, că nu observaţi nimic din ce-i exterior vouă? Mă gândeam eu. Nu aveţi oglinzi în care să se răsfrângă părţi din convorbirile cu eu-ul vostru. Of, dar ce bine sună discursul în luciul argintului topit. Cuvintele-s perfecte, nu există trac, arăţi întotdeauna cum vrei, iar mimica e…perfectă! Nu mai spun de martorii muţi: proprii neuroni! Nu vă judecaţi de pe margine, nu? Păi da, cum să fiţi în oglindă, în afara ei şi de jur împrejur în acelaşi timp? V-aţi speria dacă v-aş spune că mie îmi iese? Pot să mă văd mergând pe stradă, în casă fiind; pot să mă văd murind, vie fiind; pot să mă văd în clipa imediat următoare, în trecut fiind…sau prezent?! V-aş spune mai multe, poate că v-aş citi din cărţile nescrise despre mine, poate că v-aş cânta, poate că v-aş găti ceva virtual cu foarte multe calorii…dar, vedeţi, voi nu vorbiţi singuri, cum zilnic mă ştiu eu făcând…aşa că, n-aţi înţelege. Ziceaţi că, totuşi, nu vorbiţi singuri? Bine, poate să nu fie în luciul oglinzii….Ar putea fi pisica.

Lasă un răspuns

