Din seria: ”Ce frumoasă sunt şi câtă treabă am!”(5)

Câte lucruri le faci mecanic?! Spălatul vaselor, spre exemplu! Romane se ţes în timp ce spăl două cuve de veselă. Ce clăbuc, ce apă curgătoare- închisă la intervale egale, ce bureţi, ce ghemotoace de sârmă, ce resturi curăţate de pe sitele de inox?! Nimic nu mai văd, aşa încât la golirea chiuvetei nu ştiu unde au dispărut toate. Acţiunea monotonă, nu e monotonă deloc. Are muzică, are ochii deschişi în interior şi proiectează pe faianţa din faţa mea şi pe dulapul de deasupra(unde le las la scurs) filme întregi. Port dialoguri cu tine, îmi răspunzi, compun, duc gândurile până la capăt, uneori mă văd notându-le pe unele, mai răspund şi la telefon. Uneori, totu-i atât de real încât am impresia că vorbesc cu voce tare. Cum, n-am fost auzită? Nu-mi continuă nimeni cele spuse? Aha, deci am spălat vase!

Dar să ştii că mai dau şi cu aspiratorul, spăl gresia, pun maşina de rufe, gătesc, şterg praful, fac ordine peste tot, curăţ litiere, adun haine, sortez hârtii, arunc o grămadă de chestii, calc rufe! E clar, trebuie să-mi angajez interpret. E păcat să se piardă atâtea gânduri!

5 răspunsuri

  1. Eşti frumoasă foc.

Lasă un răspuns

