fiica-lui-Edom

Când totul plânge-n mine, simt acut cât de fiica lui Edom sunt. Cea care şi-a pierdut toate drepturile, de la cele considerate naturale, la cele total ireale. Un pumn de ani de zile a ţinut darul şi puuuf, gata, s-a terminat cu fericirea. Am fost izgonită. Nu mai am dreptul celor cinci simţuri fizice şi alte câteva de oricare altă natură. Nu mai am parte de binecuvântare. Stau şi mă gândesc: când ai impresia că ceva îţi aparţine, că erai fiica lui Iacov, că-i fix pe fix, că nu se putea mai bine, că gata…asta e, nu alta….se întâmplă să….aflu că-s fiica lui Edom! Ah, nu dau vina pe Edom, aşa simt că s-a întâmplat să fie! Dar asta înseamnă graniţe de netrecut, războiul tăcerii, pribegie. Profeţia Sfântului îmi spunea altceva, acum 23 de ani. S-a împlinit doar o parte, aştept continuarea! Până atunci, adu-ţi aminte, Doamne, de fiii lui Edom!

Edom, tinutul lui Isav - Petra

Lasă un răspuns

