Adaugă titlul aici, ca să nu-l adaug eu…da?

Cum s-o numi momentul în care te bucuri că lumea nu te place? Bine, o lume anume. Să fii mulţumită că nu eşti din tagma lor, că-i sâcâi, că eşti ocolită, că te amuză distanţa la care te ţin ca să nu-i contaminezi, ei cred că le strici  zen-ul, că nu vor să-ţi afle părerea în nicio speţă, că nu eşti ”de-a lor”. Atunci se naşte întrebarea masochistă: ce caut eu în vaga lor companie? :)))))) Mă umflă râsul, pe bune! E tare plăcut să nu fii plăcut…de unii. Normal că am să-i ”şterg”, încet încet, dar până atunci mă las amuzată de cum mă ţin ei la distanţă. Ah, cum am ajuns să fiu în compania lor? Pură întâmplare, conjunctură aiurea… Of, tare bune sunt şi momentele astea! Chiar aşa, parcă până acum, trăiam doar în lumea mea. Una e să crezi că-s şi oameni ”aşa”, şi alta e să fii în preajma lor. Priceless!

P.S: a nu se înţelege că-mi plâng de milă! :))))))))) Nu de alta, dar n-am timp să vă contrazic, da?

8 răspunsuri

  1. Se numeşte fericire la care eu nu am ajuns.

  2. M-am uitat să văd dacă nu mai șters! 🙂

  3. Deci voi fi foarte sinceră: mai intram pe-aici, pe la tine, şi vedeam că ultima postare e din 16 nov. Şi-mi ziceam: no, are omul o pasă, o stare, nu mai vrea să publice deocamdat’, poate pisicile îi mănâncă tot timpul liber, poate pisicile plus copilul ăla frumos îi mănâncă tot timpul liber, poate câte şi mai câte. Iar acu’ mă uitai mai bine şi ce să vezi? Multitudine de postări, domnule, doar că aia din 16 nov îi stă omului pe chelie şi vrea s-o ţină cocoţată în vârf de blog (sau jurnal de stări, cum ziceai). No bun! Noi-ăştia-cu-blogspot nu cred că avem setarea asta, d’aia n-am ştiut. Dar acum ştiu şi-o să mă uit mereu, mereu… Am recuperat, să ştii. Şi cam sunt de acord cu cele prezentate, inclusiv poze şi iutuburi 🙂 🙂 🙂 Ăsta a fost, de fapt, un off topic, scuze!

  4. interesanta fotografie…sa inteleg ca stii si sah pe langa obiceiul de a tachina in stanga si in dreapta:) !?

Lasă un răspuns

