”O umbră în viaţă mă ţine şi umbra aceea eşti tu…”

Umbră aş vrea să fiu de cele mai multe ori.

Să mă strecor printre gândurile tale, să nu mă fac observată.

Să mă lipesc de sufletul tău şi să nu ştii de ce eşti atât de uşor.

Să mă uit la tine cum dormi şi cum te trezeşti cu mine-n gând.

Să respirăm acelaşi aer într-un la fel orizont.

Şi să nu mă despart de tine nici când apare lumina.

Să fie pentru prima oară când mă bucur că nu întorci capul după mine…

2 răspunsuri

  1. Frumos cântec. Ca un dar de la Dumnezeu. Aş vrea să îl păstrez în inimă.

  2. îl vei păstra….

Lasă un răspuns

