la răscruce de gânduri

E clar, cele mai bune scriituri sunt acelea înainte de a mă lua somnul. Totul curge natural. Mă imaginez că trec totul pe hârtie, oricare ar fi ea- şi am la agende drăguţe,…  Am tendinţa să mă ridic din pat şi să-mi notez măcar ideea de început, ca să ştiu de unde să încep de dimineaţă, dar… aşternuturile îşi fac treaba foarte bine. Nu o (mai) fac!

Ideea de ieri seară începea cu…. şi totul devine alb. Oare unde se duc ideile când adormi? În ce cutie, în ce şanţ, în ce debara a memoriei? O durere intercostală atroce mă împiedică să continuu anamneza…

Lasă un răspuns

