timp ne-ocupat

ieri îmi venise o idee, apoi a doua… trebuia să fi oprit timpul şi lucrurile şi să le aşez pe hârtie, în orice fel. timpul, însă, nu l-am oprit, ideile s-au risipit şi-a rămas doar urma lor. acum mi-am amintit, dar degeaba.ieri îmi plăceau ”fetele cochetele”, azi mi-au plăcut oamenii care lasă în casă nepăsarea şi-şi pun la încercare mersul biped. după ce mănânci, jur că e greu, mi-e cel puţin. stau uneori siderată, cu somnul în vârful nasului, tocmai să-l respir şi privesc cum motanii mei se joacă de mama focului, taman după ce au mâncat. azi, oamenii luaseră drumul paşilor mărunţi, după masa de prânz. la mine a fost invers, mâncarea după… creierul se pare că nu coboară la toţi, în stomac, spre digerarea bolului alimentar. se pare că nu au toate creierele aceeaşi hartă. al meu se pune-n pijamale, trage obloanele, închide telefoanele şi pe aici ţi-e scufia! azi, în parc, megafoanele cântau frumos colinde. era să-ngheţ pe cât de cald era, s-a auzit un colind pe mult timp neauzit. l-am uitat, din nou, ca pe acele idei ce se îmbinau atât de frumos în gând. aşa că, l-am ascultat pe Preaînaltul Anania şi… mi-am amintit!

Lasă un răspuns

