culori pentru stări proaste

mă încântă să văd fete care se fac frumoase pentru sesiuni de shopping, care se plimbă prin cafenele în căutare de….cafele tari, care sunt mereu jolies, mereu ieşite din cutie, mereu zâmbitoare, mereu pregătite pentru orice ar trebui să vină, care nu pot ieşi din casă decât impecabile, care au mereu şuviţele perfecte, care n-au niciodată ciorapul rupt sau culorile necombinate. văd în ele program, proiecte, siguranţă.  dar poţi oare să fii în competetiţie cu ele? eu, nicidecum. mă chinui să răspund unor sms-uri sărbătoreşti, dar să mă mai gândesc la asocierile de ghete roşii la vestimentaţie…. chiar, trebuie să mă gândesc serios…

.

2 răspunsuri

  1. Ai de gând să rescrii „Pisica în cizme” sau „Motanul încălțat”? 😉

Lasă un răspuns

