secret carol

primeşti cu colindul? am început repetiţiile de ceva vreme. e de ajuns să închid ochii şi se aşterne alt timp. pot suprapune imaginile. mereu ies la iveală cele trăite cu intensitate. apare şi vinul fiert băut pe cale şi covrigii calzi, şi aburul scos de cântecele noastre, şi zăpada ce ne intra în ochi şi sufletele fierbinţi şi inimile înflăcărate. restul e doar imaginaţie. spectator al vieţii reale şi trăitor al celei trecute. nimic patologic, doar trăire în partea de lume cu care am mai multe în comun. m-am închis pentru cei care vor să mă mai locuiască. sunt deja locuită. sunt deja ocupată. sunt deja trăită. cum sunt deja iubită.

4 răspunsuri

  1. Știi ce nu înțeleg eu?

    Spui că ești deja locuită, ocupată, trăită… iubită.

    Atunci de ce te mai pregătești să colinzi ?!..
    …eu primesc cu colindul. 😉

  2. La…”despre tine, cu dragoste”, nu e voie cu comentarii?

    Voiam să spun că nu este nimic degeaba. Ai plătit deja

Lasă un răspuns

