the not to do list

:))))))))))))))))) Râs cât toate zilele în care cineva a crezut că respectul se câştigă făcând ce ţi se cere! Nu? Zi-mi că nu te-ai chinuit să îndeplineşti sarcini, să duci termene la limită şi să le arunci dincolo, să faci să aibă totul gust, miros şi aşezare frumoasă în…spaţiu…ca mai apoi să aştepţi reacţii. Niciun ”mulţumesc”, nicio privire binevoitoare, niciun….nimic? Zi-mi că n-ai făcut din astea şi te scutesc de….logoreea mea de după-amiază! Nu, nu şi iară nu! Respectul se câştigă dacă… ia stai puţin! Există to do list pentru aşa ceva? Nici nu vreau să ştiu. Cum aberam mai devreme, ”respectul se câştigă dacă….nu-l vrei, nu-l aştepţi, dai doi bani pe el”. Adică, dacă e, e…dacă nu, who cares? Respectul şade nesimţit în ochii celuilalt. Zace sau lucrează, depinde cum e posesorul. Poţi să te dai tu peste cap cât doreşti şi te lasă coloana elastică că, tot degeaba. Oh, nu, eu nu cer respect, n-am ce face cu el! Nu-l găsesc? Înseamnă că e locul prost, persoana nasoală sau timpul nepotrivit! Good day!

not-to-do

Lasă un răspuns

