So, you think you can tell…

Cum ne-am spune noi de toate, şi-am râde de-ale lumii riduri. De găselniţele ei în care încearcă să ne piardă, separat. Cum am mai plânge de toate marile nimicuri care ne înconjoară. Cum ne-am mai mângâia durerile şi ne-am îmbrăţişa. Cum ar mai fi, de n-ar fi distanţa asta, între noi…

4 răspunsuri

  1. Distanţa e doar o alternaţă între depărtare şi apropiere; se străbate împerecheat şi deşi celălalt îţi e lipsă, e absenţă prezentă.

  2. De spus ne spunem si acum toate, dar mult mai mare decat nevoia de a ne spune toate este nevoia de a fi nedespartiti.

Lasă un răspuns

