Unde să-mi duc sânzienele?

Azi, am o fost o sânziană în văzul lumii, în lumina soarelui, în ie, sandale şi fustă flu-flu. La umbra unui copac fără nume, dar cu veşmintele atât de desfăcute, de parcă-şi lua zborul. Coroana lui acoperea o mare inimă de pământ pietruit, de jur împrejur. Citeam. Eram dusă departe în ţara lui Hillel. Cu picioarele-n cruce pe bancă, cu apa aproape, cu sandalele străjuind la poale, nimic nu mai lipsea perfecţiunii zilei. Poate doar…liniştea. Curmată brusc şi cu încăpăţânare de copii în maşinuţele lor cu baterii. Cu părinţii şi bunicii după ei, rugându-i să ‘ia volan stânga’, să ‘ţină băţul ăla de la acadea, că se îneacă’, să’ţină drumul drept’, să…. Iar eu mă rugam de ploaie bruscă sau de…terminarea bateriilor. Chiar aşa? Unde sunt, Doamne, pedalele alea? Biclele normale, maşinuţele cu pedale sau cu ‘per pedes’ incorporat? Zgomot infernal, o căruţă de bani- zgomotul ăla umblător+ţipetele aferente. Le-aş interzice în parc! Nu ştiu cât e plăcerea copiilor, cât a părinţilor pentru investiţia pe care au fost în stare să o facă. Ori m-am băbit, ori copiilor nu li se mai oferă joacă adevărată! Preferam ţipete de copii, plânsete, hârjoneli, dar nu să mă simt în mijlocul…intersecţiei! Poate să vină ploaia!

sanziene

Lasă un răspuns

