Minima zilei- 2

E una din zilele alea, una din stările alea în care orice s-ar întâmpla, nu m-ar mira nimic. Aşa cred, cel puţin. Ba chiar exagerez un pic şi-mi vine să fac o listă cu ceea ce s-ar putea întâmpla dincolo de mirarea mea. De ce oare toate astea? Să fi trecut dincolo de senzorial realitatea? Sau poate e genul de realitate care şi-a ieşit din matcă şi se pot întâmpla miracole? Nu m-am hotărât! Lista? E secretă! Nu insistaţi!

12 răspunsuri

  1. Luna e de vină…nu mai căuta în alte ape!

  2. La mine a fost invers. Adica acel ceva ce mi s-a intamplat destul de rar şi care m-a făcut să mă mir ca şi când nu mai văzusem minuni.

    • Ştii, aşa e la mine înainte de mari sărbători- ceea ce zici tu! Mi se întâmplă fericiri din astea! Oh, Doamne, şi nu vorbesc de mari minuni! Ci de gesturi mici, insesizabile în lumea largă, dar f importante pt mine. De parcă aş citi în stele şi nu m-ar crede nimeni… 🙂

Lasă un răspuns

