Îmbata-ţi-aş toţi şoarecii!

Azi noapte, am fost chemată în vis, la ceas de caniculă-n cearceafuri să omor un şoarece dintr-o încăpere. Găsit, văzut, aproape prins. Numa’ că-n vuietul de frici, un şoarece se făcu mai mulţi mici. Şi mişunau care-ncotro, mă zăpăceau şi toţi strigau: omoarăăăăăăă-i! Apăreau din toate părţile, nu făceau rău dar erau mulţi fricoşi… Am prins câţiva, dar se multiplicau cu fiecare exemplar prins. Mi-am amintit, din afara visului, că am primit un Burgund, şi mi-a venit ideea de-ai ademeni. Chiar, şoarecii sunt alcoolici? Că de nu, se pare că am schimbat conţinutul maţului lor subţire. Şi beau şoarecii din vinul ademenitor, de-i îmbătam pe toţi şi mi-i axfisiam în pungi individuale, ca pe năpârci. Ce-i mai căsăpeam! Ce bucurie mai făceam! Ah, nu încercaţi să căutaţi în dicţionare de vise ce şi cum! Am făcut-o eu şi am ajuns de la agonie la extaz…. de la fericire erotică, la moarte dureroasă, la izbăvirea de duşmani şi la …..fericire. Ce să aleg?

soareci-zoo

6 răspunsuri

  1. O pisică să-ţi alegi, cred…

  2. De mi-ar placea toti oamenii asa cum imi plac soarecii, pe nimeni nu as mai fi suparata.

Lasă un răspuns

