Căldurisme

Când te topeşti de căldură, iar creierii-ţi sunt magiun, când hainele-ţi sunt ude, iar urmele bipede te părăsesc, nu e vina Soarelui. Pe bune, chiar! Ieşi din ale tale pentru a intra în ale….lumii de-afara. Şi ce-ţi văd ochii? O tipă bine, longilină, pantaloni sport gri, subţiri şi mulaţi, maoiu alb, dotări superioare, muzică în urechi…un aer wow de…sportivă! Vraja se risipeşte imediat în aburii mei de remuşcari şi în fumul ei de…ţigară! Brusc îmi scade entuziasmul cu care o privesc pe duduiţa firavă. Aşa, deci, d-aia-mi eşti?! Fumezi! Şi eu care (te) credeam (mare) sportivă! Aşa, desumflată cum eram, dar cu ochii pe formele de dorit ale don’şoarei, mă hotărăsc să merg mai departe şi să nu mai cred…orice văd! Dezamăgită de formele subţiri menţinute cu…fum, îmi pică privirea pe-o arătare- de data asta, din afara poveştii… Draga de ea, mânca cu poftă demnă de frigul Bobotezei dintr-un pateu d-ăla ce vine îngheţat în saci de plastic. Şi arăta…ca cel mai mare coşmar al meu: triplisimă! Ah, iar etalonul nu era tipa dinainte. Aceiaşi colanţi…negri de data asta! Dar, vai, nu arătau la fel! Acelaşi gen de maiou; dar, vai, se mula peste grădini de pepeni, mai ceva ca foia de cort umflată de vânt! Greu, greu am mai respirat după aceea. Apă plată cu lămâie în următoarele ore şi zeci de remuşcări pentru faptul că nu arătam ca diva fumătoare! Să fi avut 40 de kg? Nu cred…. timpul a trecut greu din momentul acela! Câţi paşi să fi fost de la fericire la infarct?! 10? Greu de numărat! Aşa ceva? Pe caniculă? Cât pot îndura, Doamne?!

Can__t_Take_the_Heat_by_jazzkidd

2 răspunsuri

Lasă un răspuns

