suntem cu toţii recesivi

Gene. Cromozomi. Set complet. Trăsături. Caracteristici. Structuri. Celule. Perechi. Mutaţii. Copii de gene. Gene mutante. ADN. Moştenire.

Oricare dintre noi. Proporţii diferite.

Am moştenit un viitor ca ăsta, pentru că am avut un trecut ca ăla?

Aleatoriu.

Moştenim tristeţea, nefericirea, laşitatea, lipsa ideilor, nepăsarea, pesimismul, răutatea, neîncrederea, sărăcia sufletească, duritatea, minciuna, viciul?

Dacă da, am găsit nişte întrebări.

Dacă nu, am pierdut nişte răspunsuri!

Cum pot dărui ceea ce n-am moştenit?

Copac cu fructe de împrumut.

Sunt!

4 răspunsuri

  1. Învățăm pe alții ce-i neputința. Aceea se manifestă diferit în fiecare individ. De obicei când suntem din fire pesimiști, neîncrezători sau lași avem și o explicație a comportamentului nostru. Unde cred eu că greșim? Acolo, în locul acela, unde ar trebui să ne întărim unii altora slăbiciunile.

Lasă un răspuns

