Buletin de sărbătoare…

Citesc recenzii, păreri despre cărţi- trebuie să mă decid care, ce şi cum.

Ascult muzică mai veche decât mine.

Port biruinţa Mc. Gheorghe. Nu se vede deocamdată, dar eu nu renunţ.

E sărbătoare iar. Al nu ştiu câtelea an îmi pun dorinţe-de-sărbătoare, m-a învăţat un bătrân părinte- de cele mai multe ori s-au îndeplinit, cu celelalte am răbdare…

E zi importantă: la mulţi ani! :*

Bucurii să aveţi! Oamenii mor prea repede…

2 răspunsuri

  1. Da, asa este, oamenii mor prea repede. De ziua asta sfanta imi doresc ca cele doua prietene ale mele bolnave de cancer sa se faca bine.

Lasă un răspuns

