Vouă, spammerilor!

Acest post vă este dedicat!

Îmi faceţi viaţa mai frumoasă! Abia aştept- de-mi dârdâie mâna pe tastatură să bifez căsuţa cu spam. Acolo bag toate bucuriile pe care mi le trimiteţi- la păstrare pentru netimpul de care n-am să dispun ever. Puţine chestii mişto, ce-i drept! Mai sunt unii care-mi trimit comentarii siropoase, gen: ce drăguţ; da, şi mie îmi place; ce articol frumos! În rest sunteţi toţi nişte obsedaţi! Credeţi că dacă voi nu aveţi dimensiuni considerabile ale maţului prelungitor, sau din lipsă de faună aveţi spasme necontrolate, sau poate că nu aveţi destulă alunecare- ce mai contează?…nici ceilalţi nu au, sau poate că duc lipsă? :)))))))) Am să plâng în pumni numai când o să am imaginea voastră completă în faţa ochilor- creaturi axfisiate! Până atunci am să râd! Ah, şi apropo, nu că mă veţi lăsa în pace, dar chiar n-am să urmez niciodată calea dârelor voastre. Chiar aşa de naivi sunteţi? Doamne, mai sunt şi oameni care cred că maţul lor gol este tot ce au pe lume şi nu mai ştiu cum să tragă de…bucuria asta! Apropo, nu se lungeşte! Dacă atâta ai, atâta ai!

Lasă un răspuns

