Când e frig afară, înăuntru e de….curăţenie!

Azi îmi tund unghiile! Da, tund, nu tai! S-au adunat sub ele tot felul de resturi. Azi am să tund toată pleava- am mai şters din peisaj pe unii, unele. E tot mai gol locul din preajma mea. Sau, mai aerisit. Se doarme mai bine…

Sâmbătă… am simţit din nou cum e să mergi pe stradă şi să ai pielea găinii, doar auzind ”Have Yourself a Merry Little Christmas”- colindele nu mai aveau efectul ăsta asupra mea, nu cel de sâmbătă! Iar drumul nu mai era aglomerat, aproape zburam pe gheaţă şi aveam zece inimi în loc de una- mai să ameţesc. Cerne timpul, ne răreşte tot mai mult…dar c(in)e e important, rămâne! Absolut la fel, ba chiar… mai puternic! Brusc şi pentru totdeauna! Nu?

12 răspunsuri

  1. He…he…he…si io fac curatenie de zor, dar mai ales in mailuri si chestii de crafting.
    Mi-am mutat si cuibul, Viata asa cum ar fi trebuit sa fie s-a sfarsit (intr-un mod neplacut as putea spune, dar nu mai conteaza, ramane cu portile inchise).
    Raman si io pe aproape cu dor de poezie…

  2. ma, tu la ce curatenie te referi?! 🙂

  3. Numai blogul s-a inchis, noi suntem bine xxx

  4. Și eu caut să dorm mai bine. Zici că tunsul unghiilor ajută? 🙂

Lasă un răspuns

