când tac sunt atâtea de spus…

atunci 2- Eva Precub

 

unele stări obişnuiam să le mătur

am învăţat de la tine mamă

să tac în loc să plâng să rămân puternică

să spun incantaţii în minte să iubesc

şi când iubirea doare

într-un tramvai gol am văzut o minune

noi acum 20 de ani

dacă aş avea o pelerină de ploaie

ar fi mai uşor să-mi ţin furtuna ochilor închisă

într-o sticluţă cu medicamente

antimigrene

unele stări amare le şterg cu mopul

am învăţat de la tine mamă

să păstrez curăţenie în gânduri şi afară

eu tac eu zâmbesc eu disimulez teama

eu mimez că sunt puternică eu îmi doresc

să rămân aşa frumoasă cum eşti

timpul meu nu ştie ce e aia rugăminte

mă încăpăţânez să-l suport

ce metamorfoză neaşteptată

5 răspunsuri

  1. Frumos de tot!!

  2. 😐 imi place tare si tac. toate bune!

Lasă un răspuns

