switch on/off

Oh, de câte ori nu mi se întâmplă să termin conversaţiile de dincolo de epidermă, să închid uşi, să încetez vorbe, apoi să continuu propriul vis! Hainele se schimbă brusc, lumina capătă miros iar împrejurările îmi sunt favorabile. Starea de asediu se transformă în victorii de ambele părţi. Ciudat! În spatele tuturor conversaţiilor musteşte altă lume- dualitate fără răgaz. Uneori mă trezesc prea târziu şi habar n-am că uşa de dincolo de mine nu s-a închis şi mă aud vorbind cuvinte străine şi având gesturi de neînţeles. Schimbul e rapid, curentul de aer produs aduce realitatea- aceeaşi piatră colţuroasă. Nimeni n-ar vrea să-i fie spuse cuvinte ce nu-l privesc, să fie pus la curent- când e sensibil la aer tare, să fie pus în situaţia să suporte trecutul altuia…nimeni nu are timp pentru aşa ceva!

4 răspunsuri

  1. de cate ori, da!
    🙂

  2. asa cum am zis eu, era despre cum ai deschis tu postarea: oh, de cate ori…
    din raspunsul tau se poate intelege: 1. o usoara nedumerire a ta sau 2. „nu-i asa ca si tie ti s-a-ntamplat similar?”- la care raspund afirmativ.
    daca intentia ta a vizat prima varianta, raspunsul meu de la varianta secunda merge si aici. dar, de intrebarea din reply vizeaza altceva decat ce am anticipat eu, numeste si voi vedea ce raspuns las.
    pana una-alta, toate cele bune! 🙂

Lasă un răspuns

