Esop era băiat deştept

Se întâmplă (prezent continuat) să:

mă odihnesc mai bine, fără să dorm mai mult decât de obicei

combin timpurile

am memoria proaspătă

 ştiu cuvinte fără să le cunosc

scad

înţeleg mai mult(e)

mă întristeze cum oameni inteligenţi pot trăi în cămările întunecoase ale minţii şi nu ies de acolo nici cu ‘mitul peşterii’; şi nici nu simt nevoia de aer- am absolvit cursul la Crucea Roşie acum vreo 2-3 ani, dacă foloseşte la ceva…

 visez condensat, dar până la creion şi hârtie să uit tot- dar tot! foarte trist!

mă delectez cu Nora!

mă binedispun teribil Woody cu Bananas!

2 răspunsuri

  1. uitarea a tot de la vis la mina lunecand pe foaie=scadere? din se intampla sa: ?

Lasă un răspuns

