Între mine

În mijlocul oraşului. La adăpost de ceilalţi, expusă însă în cele mai mici amănunte. Nu-s pereţi să ascundă ce nu-i materie! De câte ori ies din mine, mă sperii. Gândurile-cuvintele sparg reţeaua învizibilă a undelor şi pleacă cu direcţie precisă, cunoscând adresa. M-am prins că gândurile-cuvintele au memorie proprie, nu trebuie să le imprim nimic. Iar reţeua se distorsionează tot mai mult. Nu doar ale mele sunt cauza. Se impune o nouă aşezare a liniilor, o nouă modulaţie, o nouă concepţie despre-înspre, singura poştă posibilă. Ele intră în mine şi ies mai departe, legându-mă de atât şi tot-în acelaşi timp.

10 răspunsuri

  1. pai da! 🙂
    weekend fara unde multe!

  2. săptămâna viitoare timpul se comprimă brusc, cred că-i o undă-şoc! 🙂
    La ăla franţuzesc? Da… printre picuri, tocmai am văzut Bananas de şi cu Woody! Doamne, cât mi-a plăcut!

  3. ma bucur ca ti-a placut ce ai vazut!
    nu stiu ce si cate ai de facut next week, dar stiu ca te vei mobiliza si prin incercari sustinute reusesti! succes! 🙂

    • Încercări susţinute, zici?! Nuuuuuuuuuu….oricum vor fi încercări, dar lasă-le dezlânate; ce? şi astea fac front comun? juma de zi treaba mea obişnuită, şi altă juma ‘treabă de artist’ 🙂
      mulţam fain

      • creativitate zici, super tare! 🙂
        stiu ca va fi ceva captivant unde te vei implica suficient incat la final rezultatele sa fie multumitoare. iar asta, a ceas de seara nu e deloc putin!
        toate bune si din zorii zilei urmatoare! 🙂

Lasă un răspuns

