animallove

Asta în cazul am putea învăţa ceva de la ele, în cazul în care am putea descifra mesajul şi în care codul ne-ar folosi la ceva…

Sursa: Gândul

Şi încă asta nu-i nimic pe lângă ce mi-a arătat Mon:

 

Îţi mulţumesc…

6 răspunsuri

  1. Rodica, am probleme cu postarea comentariilor pe blogul tau…
    Ziceam ca multe mame ar putea invata ceva din aceste imagini.

  2. Muşeţel trebuie să fi fost foarte impresionat de aceste imagini 🙂

    Poate o ştii… http://www.youtube.com/watch?v=s6xBz1EnNMs&feature=player_embedded

    (şi eu am avut probleme cu postarea comentariului, îmi tot dădea eroare)

    • of, nu ştiu ce se întâmplă…n-am schimbat nimic la setări, dar nici mie nu prea mi-a mers …o fi o bulibăşală wordpress.
      Cât despre Lagadema-oh,Doamne….înfricoşător de duios! Mulţumesc! 🙂

  3. … cu plăcere!

    Cred că sunt nişte setări de la wordpress, nu îţi permite să trimiţi comentarii sub mai multe nume folosind aceeaşi adresă de email (eu am mai postat comentarii şi cu „Alina”, iar acum nu îmi lua cu „Mon”, aşa că am scris la email „blabla@…”) 🙂

Lasă un răspuns

