Întrebări (retorice)- 41

Cum şi de ce cred eu că visele, alea ‘unele’, se împlinesc?

Nimic mai simplu. Am să folosesc ‘efectul de perspectivă al luminii’ ca să (mă) pot explica mai bine- nu mă ajută mereu mintea… Aşa, cum fizica ne explică faptul că dacă mergi spre un ‘ceva’, ‘ceva-ul’ ăla merge spre tine, dacă stai pe loc-‘ceva-ul’ cade de sus în capul tău/peste tine/te invadează…. eh, aşa şi cu ‘visul’, doar mergi spre el-şi nu neapărat cu viteza luminii(care oricum e finită), ci cu viteza gândului…şi nu te mai gândeşti la nimic altceva. Şi gata… N-aţi înţeles, nu? Nu-i nimic… fiecare cu perspectiva lui!

6 răspunsuri

  1. bravo! 🙂
    duminica implinita cu liniste si altele pretioase, dar nu cuantificabile material!

  2. Da, Rodica, visele se implinesc, doar sa crezi in ele.

  3. Si eu vreau sa cred. O sa iti fur din teorie. Si o s-o aplic. Micsoram distantele…:) O zi luminoasa!

Lasă un răspuns

