marti(sorul)riul zilelor de primăvară

Azi am bricolat durerea…

10 răspunsuri

  1. La multi ani!
    Tare interesanta ideea ta, am s-o aplic si eu curand!… 😉 Martisoare cu vers si cu mesaj de Primavara!

  2. Alunga durerea, mergi inainte.
    Sa ai o primavara proaspata si insorita, Rodica! 🙂

    • Nu pot, nici să alung nici să înainte-merg, am să stau pe loc de-o cumpănă-două, mai apoi nu mai ştiu…
      Să fie soare, să fie lumină, atât am nevoie acum….la tine, bucurii!

  3. keep going! 🙂
    toate bune, om bun!

  4. nu o fi harta, dar eu stiu ca e o flacara interioara care nu o ardea ea ca o vapaie, dar latent face mai mult decat sa palpaie constant. si asta e bine, caci ghideaza nu doar intuitiv, simbolic, spre ce e esential.
    vorba aluia mic de voia inelul: „preciouss”! fii bine, om bun! 🙂

  5. La multi ani primaverii de afara si din tine!

Lasă un răspuns

