De ce înmormântăm viaţa?

Se moare în jurul meu, asta am observat; mă părăseşte viaţa, de la periferie spre interior. Mă ia cu asalt, mă ia cu îmbulzeală, sunt loviţi cei pe care-i iubesc. Ajung fără redute, sunt în voia vântului de răsărit. Dragostea se transformă în mâini reci, în sărutări pe frunte, în cruce-colivă-pacheţele, în vin şi ulei turnate în groapă, în prosoape şi sicriu, în îmbrăcăminte neagră şi lacrimi înnodate. Departele a devenit aproape. Nu ziceam eu de asta?! Ne-a adunat părintele pe toţi, toate punctele cardinale s-au adunat mănunchi, chiar dacă nu şi împreună. S-a înconjurat de cei dragi. Din seara asta au fost deniile, de mâine continuă tristeţea. Ce mai sunt slujbele fără părintele Mihai? Părinte, rămâi în dragostea noastră! De mâine, am să vă scriu, măcar din când în când. Ştiu că primiţi veştile, aşa cum v-am visat joi-înainte să plecaţi şi m-aţi liniştit că totul va fi bine şi v-aţi dat jos perfuziile şi m-aţi îmbrăţişat, aşa cum m-aţi vizitat vineri noaptea, aşa cum mi-aţi fost mereu aproape. Până când ne vom revedea…

4 răspunsuri

  1. Dumnezeu sa il ierte ! A fost un om extraordinar si multumesc lui Dumnezeu ca l-am cunoscut.

    Asa cum ziceai si tu, oare cum vor mai fi slujbele de acum incolo ?!

  2. nu spun: treci peste starea de durere, de chin, de tristete de acum. nu, pentru ca e un amalgam de stari, iar tu stii bine ca omul pretuit e undeva aproape de o sursa de bunatate, lumina, energie catre care se apropie omenirea in masura in care isi doreste.
    asa, ca voi tacea si voi lasa lipsa de cuvantare sa fie firescul simtit si de mine la tot ce contine postarea.

Lasă un răspuns

