seara asta trage a primăvară

Afară plouă. Poate că la fel ca în oricare altă zi. Poate că nimic nu-i nou. Poate că de aceea sufletul îmi pare înmuiat în vechile amintiri ale ploii. Posibilitatea rămâne…

Pe o astfel de vreme, reuşesc să detectez speranţa în aer. Ea miroase dulce şi umed şi e atât de densă în albastrul ei întunecat. N-a fost de ajuns însă pentru ce scaldă doream să fac, după aşa secetă. Cu sufletul crăpat, cu nuanţele închise şi prăfuite…

Parte din anotimp. Mă strecor printre oamenii ce-şi văd de viaţă şi mă prefac că nu exist. Deodată am simţit că sunt capabilă să folosesc şi speranţele lor, că ei tot nu le observă. Aşa că le-am inspirat pe toate şi-am mers mai departe, pe vechiul traseu 34, per pedes… aşa cum m-am obişnuit.

Undeva, dincolo de simţuri se află primăvara. Dincolo de putinţa de a-(ne)mi imagina continuarea. A fost cald, cu toate că termometrul n-a avut destul mercur. O zi, ca oricare alta, mirosind însă deosebit. Când noaptea miroase ca cea de acum, nu pot intra în casă. Aş rămâne acolo, pe trotuar-poate chiar pe refugiul lui 34, punând cap la cap toate rotunjimile ploii cât pentru o pelerină. În seara asta, speranţa a mirosit din nou ca odinioară!

6 răspunsuri

  1. De ce nu fac optimistii lumea mai buna? Mai spera oare sa se schimbe pesimistii si sa rezolve ei problema? As fi prea orb sa nu vad frumusetea lumii, dar si prea surd daca nu i-as auzi durerea.

  2. Rodica, primăvara va veni devreme anul acesta! Şi eu sper. 🙂

  3. Am semne sigure: mi-au iesit furnicile in bucatarie… 🙂

Lasă un răspuns

