Aşa, de (Moş) Crăciun

Nu mai aştept pe Moşu’-n pijamale, nu-mi mai spionez mama cum pune cadourile în ghetele de la uşă şi cum se sfădeşte cu tata care mai mereu făcea gălăgie şi deconspira secretul, nu mai am dorinţe măreţe… Le las copiilor pe toate! Acum e mai plăcut să-l ajut pe Moş cu pregătirile. De dorit îmi mai doresc (recunosc) câte una-două, aproape secrete, întotdeauna ştiute. Ziceam noi odată că de câte ori spui ceva eşti încercat să demonstrezi ‘acel ceva’…. Sunt în plină demonstraţie, orice s-ar întâmpla acum cu dorinţa mea… Se pare că tu ai renunţat deja. Lasă, sper eu şi pentru tine! Trebuie că e ceva ciudat cu mine care ştiu (nu mă întreba de unde, pur şi simplu ştiu) că ‘se va întâmpla’, aşa că acum nu mai am ce să-mi doresc. Ah, sănătate! Bucurii să aveţi de Crăciun! Iar tu să petreci sărbători frumoase cu ai tăi (feminin la plural şi singular masculin). E vremea darurilor, de la naşterea Pruncului, până la îmbrăţişarea celor ce iubesc, de la gesturi măreţe la cele mici! Pace să aveţi!

P.S: eu acum plec, voi să fiţi cuminţi!

6 răspunsuri

  1. Craciun fericit !
    Sa ai o zi minunata cu daruri multe xxx

  2. Crăciun fericit!

  3. Sarbatori frumoase!

Lasă un răspuns

