Hai că am făcut-o şi pe asta…

O da, am cântat aici în seara asta!

9 răspunsuri

  1. Felicitări, did you rocked? 😛

  2. Felicităăăări!!! 🙂

  3. frumooos. felicitari!

    am faut si eu una , dar naspa… m-a oprit politia… :))

    Pupici dulci! Sarbatori Fericite si de neuitat!

    Mi-e dor de tine si de o cafea de vorba… 🙂

    • Mulţumesc! Pe mine nu m-a oprit nici ploaia, ba chiar mi-a fost favorabilă…. sau ninsoarea?!
      ‘De neuitat’, oh nu! Cunosc genul ăsta de sărbători şi mă tem tare de ele! La mine ştii ce înseamnă sărbătoarea? Speranţă! ‘Chestia aia’ care te face să te trezeşti de dimineaţă…încă!

  4. Mai si canti? Ce frumos…Poate facem un duet timid (din partea mea) candva:)

Lasă un răspuns

