Suntem ultimele 5 secunde ale Universului

foto

Oh,da. Am început mult aşteptatul curs de astronomie. De ani îl vânez. Acum s-a lăsat… Ce aflu? Mai mult am mirări! Mirarea că sunt oameni de ştiinţă atei. E ceva ce nu pot înţelege. Ştiinţa, cel puţin aşa cum am învăţat-o până acum, conduce acolo. Exact acolo unde se tem ei că duce. Pentru că şi ei ştiu asta, dar nu recunosc. Fizica asta! N-am mai fost de vreme bună la un curs, cu atâta plăcere!

6 răspunsuri

  1. E o mirare că un om de ştiinţă poate fi ateu, într-adevăr. Ştiinţa duce la Creator, inevitabil.

  2. …adică ne mirăm așa de tare că trebuie cineva să vină să ne salveze! 🙂

  3. pentru asta chiar te invidiez 🙂
    eu … care n-am avut norocUL bun

Lasă un răspuns

